X
Produkt byl přidán do objednávky

Známe Vaše přání

Váš košík je prázdný

Objednejte po telefonu   773 831 334
Úvod Obchodní podmínky Obchodní podmínky

Obchodní podmínky ElektroCentrum

Obchodní podmínky eshopu

provozovaného spol. MOTORSOFT s.r.o.
Staňkova 1322
53002 Pardubice
IČO: 25938096
DIČ: CZ25938096
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka č. 16074

I.

Těmito obchodními podmínkami se řídí prodej a nákup zboží v Elektronickém obchodním domě provozovaném na adrese www.eod.cz v nákupním patře Elektrocentrum.
Zákazník (spotřebitel) se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před tím, než si objedná vybrané zboží.
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, kterou zákazník (spotřebitel) uzavírá s prodávajícím (dodavatelem).

II.
Spotřebitelé

Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy s dodavatelem nejedná v rámci své podnikatelské činnosti.

III.
Předmět uzavírané kupní smlouvy

Prodávající nabízí ve svém Elektronickém obchodním domě zákazníkovi zboží. Zákazník objednáním zboží u prodávajícího, které je prodávajícím závazně potvrzeno, uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu. Předmětem této kupní smlouvy je závazek prodávajícího dodat zákazníkovi objednané zboží a závazek zákazníka objednané zboží převzít a zaplatit prodávajícímu dohodnutou cenu zboží a poplatek za platbu v hotovosti, je-li placeno v hotovosti při dodání zboží.
U každého nabízeného zboží je uvedena jeho cena a daň z přidané hodnoty. V ceně zboží jsou, vyjma daně z přidané hodnoty, zahrnuty veškeré ostatní daně a poplatky vztahující se ke zboží. Kupní cena každého zboží je stanovena jako součet ceny zboží a daně z přidané hodnoty určené z ceny zboží.

Způsob odběru nákupu je možný uskutečnit dvěma způsoby:

  • Můžete si Váš nákup vyzvednout na výdehnách Heurekapoint.
  • Váš nákup Vám rádi doručíme až k Vám domů. Tento způsob doručení Vašeho nákupu si můžete vybrat také při placení u pokladny. Doprava zboží nad 2 000 Kč je u nás zdarma. U zboží do 2 000 Kč je cena dopravy 69 Kč u dopravce Česká pošta - doručení Na poštu, 79 Kč u doručení Do ruky, u dobírek je připočítáno dobírečné 29 Kč.

Ceny doprav jsou uvedeny včetně DPH

III.
Výběr a objednání zboží

Zákazník vybírá zboží buď prohlížením nabídky (nejdříve zvolí oddělení elektronického obchodního domu, kde chce nakupovat, následně vybere kategorii zboží), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, zná-li zákazník například typ (název) zboží, které hledá.
Po nalezení a výběru zboží zákazník stiskne v detailním pohledu na zboží tlačítko KOUPIT. Zobrazí se zpráva o vložení požadovaného zboží do košíku, změní se údaj o stavu košíku a zákazník může pokračovat v nákupu. Stejným způsobem, tj. kliknutím na KOUPIT, může zákazník k vybranému zboží přidat ještě nabízené příslušenství, pokud je pro daný výrobek nabízeno prodávajícím. Na stránku košíku se zákazník dostane vždy i po stisknutí ikonky NÁKUPNÍHO KOŠÍKU, která je umístěna na pravé horní části obrazovky. Tam pak zákazník může zboží z košíku kdykoli smazat nebo upravit množství jednotlivých položek. Stejným způsobem může zákazník vybrat další zboží.

Po výběru zboží, které hodlá zákazník u prodávajícího zakoupit a přidáním do objednávky, pokračuje zákazník tlačítkem OBJEDNAT nebo symbolem nákupního košíku. Pokud zákazník nakupuje v tomto elektronickém obchodním domě poprvé, musí zadat následující níže uvedené údaje (bod 7.) potřebné k realizaci dodávky zboží, přihlašovací údaje do svého účtu pak obdrží jako součást Oznámení o převzetí své první objednávky.

Pokud je zákazník registrovaným zákazníkem, je pro něho připraven formulář Přihlášení, kde vyplní svoji emailovou adresu jako přihlašovací jméno a dále zaslané heslo.
Ve formuláři musí zákazník zadat následující údaje potřebné k realizaci dodávky zboží:

  • jméno a adresa zákazníka, adresa na kterou má být zboží doručeno,
  • číslo telefonu zákazníka, slouží k telefonickému potvrzení přijetí objednávky prodávajícím,
  • emailová adresa zákazníka, slouží jako přihlašovací jméno do elektronického obchodního domu.

Je-li zákazník podnikatelem, klikne na odkaz Vyplnit fakturační údaje. V tomto formuláři zákazník musí zadat následující údaje potřebné k realizaci dodávky zboží:

obchodní firma nebo označení, pod kterým zákazník podniká, je-li podnikatelem, IČ, DIČ,

  • adresa sídla zákazníka, adresa na kterou má být zboží doručeno,
  • číslo telefonu zákazníka, slouží k telefonickému potvrzení přijetí objednávky prodávajícím,
  • emailová adresa zákazníka, slouží jako přihlašovací jméno do elektronického obchodního domu.

Po vyplnění těchto údajů může zákazník stisknout ODESLAT OBJEDNÁVKU. Tímto stisknutím objednává zákazník u prodávajícího zboží. Nejpozději následující pracovní den bude zákazníkovi potvrzeno přijetí objednávky. Za závazné přijetí objednávky zákazníka není považováno přijetí objednávky do systému po stisknutí tlačítka Odeslat objednávku .

Stornovat objednávku může zákazník písemně na elektronickou i poštovní adresu prodávajícího nebo telefonicky.

V.
Zaplacení ceny za zboží

Kupující může zaplatit cenu za zboží ve smyslu ustanovení článku V., odstavců 2.- 6. těchto obchodních podmínek.

  • v hotovosti na prodejnách a výdejních místech manipulační poplatek za osobní odběr je 29 Kč včetně DPH.
  • v hotovosti na dobírku v místě určeném nakupujícím v objednávce, poplatek za dobírku je 29 Kč včetně DPH.
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 78-9109680207/0100 vedeným u společnosti Komerční banka a.s., u objednávek do 2 000 Kč účtujeme pouze dopravné bez poplatku za dobírku 29 Kč včetně DPH.
  • Prostřednictvím úvěru poskytnutém třetí osobou (spol. ESSOX), doprava je zcela ZDARMA.

V případě objednávky s platební metodou bankovním převodem se objednávka potvrzuje, zboží rezervuje a následně expeduje až po zaplacení celé částky na nás účet!

VI.
Dodání zboží

Zboží je prodávajícím dodáváno kupujícímu na adresu uvedenou kupujícím. Instalace zakoupeného zboží není součástí dodávky zboží. Spolu se zbožím je kupujícímu prodávajícím dodán i daňový doklad, návod na používání zakoupeného zboží v českém jazyce a záruční list. Kupující písemně potvrdí dodání a převzetí zboží.

Dodání zboží je realizováno po připsání ceny za zboží na účet prodávajícího. Platí-li zákazník v hotovosti při dodání zboží, je jeho dodání realizováno ve smyslu dohody se zákazníkem.
Zboží je zákazníkovi dodáno, je-li doručeno prodávajícím na adresu, kterou zákazník uvedl a v čase, který byl se zákazníkem dohodnut.
Nepřevezme-li zákazník zboží na sjednané adrese a ve sjednaném čase, platí veškeré náklady spojené s dodáním zboží a rovněž i náklady spojené s opětovným dodáním zboží.

Nabídky veškerého zboží na našem eshopu platí do vyprodání zásob!
Lhůty pro doručení zboží závisí na druhu zvolené dopravy.

U dopravy Českou poštou je zboží doručeno zpravidla do druhého dne od expedice zboží. V období např. kolem vánoc muže být dodací doba delší.

Při osobních odběrech na pobočkách HeurekaPoint je dodací doba 2-3 dny od expedice.

VII.
Záruka za zboží

  1. Záruka za zboží prodávané v Elektronickém obchodním domě prodávajícího se řídí platným a účinným právním řádem České republiky, mimo výrobky, jejichž životnost/trvanlivost je ohraničena datem expirace. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
  2. Prodávající prodává zboží špičkové kvality. V případě poruchy zboží je možno se obrátit na prodávajícího nebo na autorizované servisy pro jednotlivé typy výrobků.
  3. Při dodání zboží je zákazníkovi spolu se zbožím doručen i záruční list. Tento záruční list může zákazník zaslat prodávajícímu, který záruční list potvrdí a obratem jej potvrzený zašle zákazníkovi zpět.
  4. Zákazníkovi se doporučuje prohlédnout zboží vč. příslušenství dle přiložená faktury bezprostředně po jeho převzetí. Zákazník zkontroluje stav zboží a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky by měl zákazník reklamovat zboží nejpozději do tří dnů po dodání zboží. Před prvním použitím zboží je zákazník povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník.
  5. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
  6. V případě, že zboží při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to opravou zboží, výměnou zboží a, není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Zákazník má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom rozhodne autorizované servisní středisko, a to formou písemného posouzení této vady. V takovém případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.
  7. V případě reklamace zboží prodejce informuje kupujícího o přijetí a vyřízení reklamace elektronickou poštou, případně telefonicky.

VIII.
Odstoupení od smlouvy

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@eod.cz.
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 2  se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu (jedná se např. o nadměrné veliké zboží) obvyklou poštovní cestou.
  4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 2 vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Pokud bude zboží vráceno použité, bez originálního obalu či poškozené, bude na základě posouzení odborným servisem naúčtována částka odpovídající rozsahu použití, či poškození výrobku nebo obalu.
  5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 2 vrátí prodávající kupujícímu prostředky za dopravné v nejnižší nabízené výši (neplatí u doprav osobními odběry) a to i v případě, že kupující zvolil dražší způsob dopravy.
  6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
  7. Objednávka může být z naší strany zrušena z důvodu dlouhodobé nedostupnosti, nemožnosti dodat zboží do určitého termínu, vyprodání zboží a zjevné chyby.
  8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  9. V případě odstoupení od smlouvy a vrácení zboží v zákonné lhůtě u osobních odběrů na kamenných prodejnách se zboží vrací na příslušnou kamennou prodejnu, která zboží vydala a vystavila daňový doklad.
  10. Stornování objednávky spotřebitelem - Objednávku může spotřebitel stornovat telefonicky na uvedených tel. číslech, E-mailem na některé kontaktní elektronické adrese, písemně na adresu prodávajícího, případně osobně na adrese prodávajícího, některé kamenné prodejně, nebo výdejním místě prodávajícího.

IX.
Ochrana osobních údajů

  1. Zákazník dobrovolně poskytuje své osobní údaje prodávajícímu a souhlasí s jejich zpracováním, shromažďováním, uchováním a evidencí za účelem uzavření kupní smlouvy s prodávajícím a řádného trvání právního vztahu mezi zákazníkem a prodávajícím založeného uzavřenou kupní smlouvou. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy. Zákazník dobrovolně poskytuje své osobní údaje a souhlasí s jejich poskytnutím třetím osobám za níže uvedených podmínek.
  2. Prodávající neposkytuje takto získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravcům zboží, a to pouze k řádnému doručení zboží zakoupeného zákazníkem a svým obchodním partnerům, a to pouze k obstarání zboží požadovaného zákazníkem. Osobní údaje jsou poskytovány pouze v minimálním rozsahu nutném k řádnému plnění z uzavřené kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím.
  3. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  4. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
    - požádat prodávajícího nebo zpracovatele na jeho elektronickou adresu, nebo písemně o vysvětlení,
    - požadovat na prodejci nebo zpracovateli a to žádostí na jeho elektronickou adresu, nebo písemně, aby odstranil takto vzniklý stav
  5. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci na jeho elektronickou adresu nebo písemně poštou předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
  6. Prodávající je řádně registrovaným správcem osobních údajů. Osobní údaje zákazníků jsou zabezpečeny proti zneužití. Nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném a účinném znění.
  7. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES.
    Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
  8. Společnost MOTORSOFT s.r.o. je registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů (nové okno) pod registračním číslem 00058483.

X.
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

XI.
Další ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a zákazníkem. Tyto obchodní podmínky jsou k dispozici na shora uvedené adrese Elektronického obchodního domu.
  2. Veškeré podstatné údaje týkající se kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a zákazníkem, jakož i právního vztahu mezi prodávajícím a zákazníkem založeném uzavřenou kupní smlouvou jsou sdělovány zákazníkovi.
  3. Veškeré údaje zveřejněné na webových stránkách prodávajícího jsou chráněny příslušnými právními předpisy. Tato ochrana se může dotýkat i práv jiných osob. Údaje zveřejněné na webových stránkách prodávajícího nesmějí býti bez jeho souhlasu nebo souhlasu držitele autorských práv jakkoli dále kopírovány a zpřístupňovány třetím osobám. Prodávající neručí za věcnou správnost všech údajů zveřejněných na jeho webových stránkách a upozorňuje, že tyto údaje nejsou v žádném případě doporučením pro využití nabízeného zboží pro specifický účel použití zamýšlený zákazníkem.
  4. Prodávající je oprávněn měnit obsah svých webových stránek. Prodávající je oprávněn měnit sortiment nabízeného zboží. Prodávající je oprávněn měnit obsah těchto obchodních podmínek, změna obchodních podmínek se nevztahuje na již uzavřené kupní smlouvy.
  5. Způsob a podmínky mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů. S účinnosti od 1. 2. 2016 má spotřebitel právo využít tzv. mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy objednavky@eberry.cz. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  6. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

XII.
Vzorový formulář k odstoupení od kupní smlouvy

(V souladu s § 1829, odst. (1) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a nařízení č. 363/2013 Sb., nařízení vlády o vzorovém poučení o právu na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory a vzorovém formuláři pro odstoupení od těchto smluv)

Odstoupení od smlouvy

Adresát:
Elberry s.r.o
Bořice100
538 62 Hrochův Týnec
IČ: 25952323

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží .............. pod číslem objednávky .............. .

Datum objednání:
Datum obdržení:
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele:

Podpis spotřebitele: (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

Datum:

XIII.
Záruka a reklamace

Adresa na vyřizování reklamací
Elberry s.r.o.
Bořice č.p. 100
538 62 Hrochův Týnec
reklamace@eod.cz

  1. Záruka za zboží prodávané v Elektronickém obchodním domě prodávajícího se řídí platným a účinným právním řádem České republiky, mimo výrobky, jejichž životnost/trvanlivost je ohraničena datem expirace. Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
    Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
  2. Prodávající prodává zboží špičkové kvality. V případě poruchy zboží je možno se obrátit na prodávajícího nebo na autorizované servisy pro jednotlivé typy výrobků.
  3. Při dodání zboží je zákazníkovi spolu se zbožím doručen i záruční list(pokud je výrobcem ke zboží přikládán). Tento záruční list může zákazník zaslat prodávajícímu, který záruční list potvrdí a obratem jej potvrzený zašle zákazníkovi zpět.
  4. Zákazníkovi se doporučuje prohlédnout zboží vč. příslušenství dle přiložená faktury bezprostředně po jeho převzetí. Zákazník zkontroluje stav zboží a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
    V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky by měl zákazník reklamovat zboží nejpozději do tří dnů po dodání zboží. Před prvním použitím zboží je zákazník povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník.
  5. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
  6. V případě, že zboží při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to opravou zboží, výměnou zboží a, není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Zákazník má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom rozhodne autorizované servisní středisko, a to formou písemného posouzení této vady. V takovém případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.
    Peníze vám pošleme na účet a to nejpozději do čtrnácti dnů od doručení písemného vyjádření servisu o neopravitelnosti výrobku. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
  7. Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Seznam autorizovaných servisů naleznete zde, v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce. Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou. Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit: kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží, popis závady a vaše kontaktní údaje.
  8. V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, prosíme zašlete zboží na výše uvedenou adresu.
  9. Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list (ke stažení).
  10. Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami včetně všech jeho součástí a příslušenství, umožňujícími ověření reklamované vady, urychlíte tím vyřízení reklamace.
  11. V případě reklamace zboží informujeme kupujícího o přijetí a vyřízení reklamace elektronickou poštou, případně telefonicky.
  12. Lhůta pro vyřízení reklamace: V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
  13. Náklady spojené s dopravou zboží vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek: Zboží dopravíte na naši adresu, nebo do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady, doložíte sken účtenky za poštovné, přepravní list apod. Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
  14. Neopravitelná závada: Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou na naši adresu. Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.
  15. Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené: Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodanou zásilku.
    Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
    Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  16. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému: Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím E-mailu a my vám následně poradíme jak dále postupovat. 

V praze dne 1.4. 2016

Tisknout

Novinky na e-mail

Novinky

9/ 6 2017

Grilovací sezóna je tady! Využijte extra slevy až 46 % na vybrané grily.

A je to tu! To, na co jsme se všichni těšili. Grilovací sezóna! Nezáleží na tom, jestli máte balkón nebo velkou zahradu. Stolní, elektrické, zahradní, kontaktní, u nás si vybere každý...

Více »
5/ 6 2017

Doprava zdarma na veškerý nábytek a doplňky již od 1000 Kč.

Udělejte si to doma hezké! Doprava zdarma na veškerý nábytek a doplňky již od 1000 Kč.
Letní grilování, opalování na zahradě nebo terase, návštěvy přátel,... Akce do 12.6.


Více »

Archiv novinek

Reference našich zákazníků